lunes, 22 de marzo de 2010

PROJECTE 7CIMS

ALBERT BOSCH, L’EVEREST i EL PROJECTE 7CIMS


Aquest és el correu que L’Albert Bosch ens enviava el proppassat dissabte a tots els companys del Club Triatló Sant Joan de Les Abadesses. En el mateix ens facilita on podem trobar informació sobre el projecte 7cims i com a anat gestant aquesta aventura. També un altre link on podrem fer un seguiment i tenir noticies del grau d’avanç d’aquesta aventura.

Sort Albert !!!



Hola a tots...

Em sembla que proposaré a la Junta Directiva del nostre club de triatló,
que li canviï el nom al Club, per a dir-li "Club Multiatló S.J.Abadesses", doncs aquí la major part de la penya fa de tot!!

Demà surto cap a Nepal per intentar pujar al Cim del món, on m'hi emporto
una banderola del nostre Club per a fer-m'hi una foto (si hi arribo, és
clar).

Em podeu seguir per la meva web del projecte 7cims a http://www.7cims.com/ i també força per la web del diari Sport http://www.sport.es/.
Porto un sistema de seguiment on-line en viu (temps real) acollonant... als qui us agradi veure paisatges i vulgues seguir exactament el que estem fent, us encantarà.

Vinga doncs... fins dins d'un parell de mesos, i que ningú pari d'entrenar!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario