sábado, 23 de julio de 2011

UN ALTRE IRONMAN: GROC.... AQUEST COP ZURICH



DANI TUDELA REPETEIX EN UN IRONMAN (tm)

DE NIZA 2009 (entrada blog 11.07.2009) .... A ZURICH 2011

Amb aquest correu, ens informava Àngel del resultat de Dani a Zurich.
Faig una reproducció del mateix i de la cronica que posteriorment ens va fer arribar a tots Dani.

Bona nit a tots/es: aqui teniu els parcials i temps final del nostre finisher al Ironman de Zurich. El seu nom és DANIEL TUDELA. Ja tenim ganes de llegir la seva "croniquilla" ( i si pot ser, no tant llarga com la del Kapità..................... ) i veure les fotos sempre espectaculars.

DANI : MOLTES FELICITATS ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

ATHLETE             RANK        AGE/DIV   
Tudela, Daniel      --/--/--      40/40-44 
    
SWIM      BIKE        RUN         TOTAL
01:24:40   06:42:17   03:53:44   12:14:11




La seva Crònica

Bona tarda,

 No m'extendré gaire, sensacions i demés són practicament idèntics a les de l'eduard fa un parell de setmanes.

El segell IM sempre és una garantía de que et caldrà rascar-te la butxaca però a la vegada saps que el gran ambient està assegurat i que l'organització funciona com un rellotge. I en aquest cas suís...!

L'aigua no estava massa freda i nedar en un llac per aquells que com jo no som bons nadadors sempre és un aventatge. Tot i els 2.000 participants la vaig poder fer prou tranquilament, el que significa que em deurien sortir uns 4.000m llargs.






La bici no era com esperava. Uns primers 30 km totalment plans on les cabres em passaven com si fossin motos, però després ja canviava i deu n'hi do. No com Niça però de recorregut pla res de res. Dues voltes a un circuit força variat i amb un final amb una rampa de 1km (heartbreak) no apta pels més rodadors. Tal i com era d'esperar la pluja va fer aparició una estona, a mi em va agafar al final de la bici i al principi de la cursa a peu.

Els darrers km de bici van ser sota un gran aiguat i ratxes de vent. A falta d'1km per entrar a boxes apareix una moto amb un jutge encara no sé d'on i em mostra tarja negra per drafting! Aixeco el cap i veig una bici a més de 7m també lluitant contra la pluja i el vent. Doncs vale, 6 minuts al penalty box aprofitats per descansar i fer estiraments.

La marató força bé, tot i ser 4 voltes el recorregut també era suficient variat com per no ratllar massa (res a veure tampoc amb Niça), em vaig trobar força bé i no vaig caminar en cap moment. Em va sortir una mitja de 5:25, molt millor de l'esperat.








És una experiència brutal i un gran premi a mesos d'entrenaments i sacrificis robant hores a la família, amics i a les hores de son.

Els que us ho estigueu pensant no hi doneu més voltes: val la pena!!!



Dani

No hay comentarios:

Publicar un comentario