domingo, 19 de julio de 2009

CURSA DE MUNTANYA TAGA 2040-EVO

TRI-NEWS

CURSA DE MUNTANYA TAGA 2040-EVO.

Aquesta cursa de muntanya del nostre Poble ha arribat al seu 10º aniversari i el nostre Club es un dels "cupables" del gran èxit de la mateixa, principalment en la vessant organitzativa ( speaker........apart ¡¡¡ ) i la cirereta els resultats del nostres representats :

Total arribats a meta : 338 atletes

7º absolut : GABRIEL CROSAS
37º : DIDAC CUADROS
66º : XAVI LLAMAS
72º : PERE AMADÓ
121º : ALBERT LÓPEZ
142º : TONI LÓPEZ
192º : ENRIQUE RAMIREZ
231º : DANI TUDELA

ALBERT BOSCH, va abandonar. Doncs en bona lógica encara no estava recuperat de la seva participació i finalització a les 24 hores ciclistes de Montjüic a la modalitat de duo, del diumenge anterior.

per tots vosaltres ..... CHAPEAU ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ( no guanyaré per barrets ¡¡ )

continuarà...............................

Nota del "editor"

Un mes desprès del meu debut en un cursa a peu (cursa de les torxes de Granollers), ahir vaig agafar despres de 30 anys una bici de carretera (regal de Montse pel meu 47 aniversari i el nostres 25 anys en parella).

Sortida una mica "agresiva" pel meu estat fisic.... 22 Km i pujades ...

En Llorenç sobrat (clar, te 14 anys), em deixa "tirat" i Montse, preocupada, m'espera a la carretera....

Us deixo una "foto" d'aquest esdeveniment historic, fet per una senyora en el moment de sortir.

Karlos



No hay comentarios:

Publicar un comentario