sábado, 11 de julio de 2009

CTO EUROPA TRIATLO ELITE Y GGEE - HOLTEN

Montse Cuevas. 17é lloc al seu GGEE

He vingut molt contenta del Holten, sense "xapa" Angel, pero amb molt bones sensacions.

En el meu grup d'edat erem 22 participants i ja 14 eren de GBR. La primera va fer 2:23:51 i jo ben lluny d'aquest temps vaig fer 02:58:18. Vaig anar amb la ideia que passaria casi fred i que el Holanda era tota plana i res de res.

La natació consistía en fer 2 voltes a un llac i el neoprè no va estar permes per a ningú. La normativa europea s'aplica a tothom, sense distinció d'edat. La T1 la vaig fer molt ràpida i ja tot seguit el únics kms de bici en terreny pla, un 7,5 kms fins entrar a Holten i al sortir del poble teniem que fer dues voltes i ja eren tot pujades, fins i tot hi había una del 10%, que es clar feiem dues vegades, amb un terreny d'asfalt amb trams de llambordes i rajoles.





La cursa a peu va consistir en fer 5 voltes al poble amb un ambient espectacular, tothom t'animava. Vàrem fer el mateix recorregut que al dia següent faria la èlit. Molta calor; esponjes i dutxes per refrecar-nos.





Vaig arribar a la meta esprintant i saborejant fins l'ultim moment aquesta prova.I un altre Campionat d'Europa a la butxaca. Vaig quedar molt lluny del 4t lloc de l'any passat però estic molt satisfeta erem molts participants i el meu 17e`lloc em va saber a glòria.





I si a més al dia següent puc disfrutar del carreron de Javier Gomez Noya que es va proclamar Campió d'Europa,......que més puc demanar!!


No cal dir que el paissatge ere de conte.

He après d'aquesta prova que les dones més grans que jo, donen molta guerra i que tenen uns temps bonísims, així que aixó em dona empemta per entrenar amb més força i pensant que em quedem molts anys per continuar competint.

Ara em quedo amb aquestes bones sensacions i amb ganes de disfrutar entrenant i competint.

No hay comentarios:

Publicar un comentario